دوره آموزشی شبیه سازی ربات (Rescue Simulation)

شبیه سازی ربات Rescue Simulation: استفاده از شبیه سازی سریع برای توسعه پروژه­‌های رباتیک بسیار مفید است. و عملا به طراحان این اجازه را می‌­دهد تا سریعا ایده­‌های خود را ببینند. و داده‌­ها را به ربات واقعی انتقال دهند. استفاده از نرم‌­افزاری برای شبیه سازی وقت بسیاری را ذخیره می­‌کند. و به طراح این امکان را می­‌دهد تا احتمالات بیشتری را مد نظر قرار دهد. بنابراین کنترل زمان و کیفیت، نتیجه استفاده از چنین نرم­افزار است.

Maze مسیری پر پیچ و خم شامل یک نقطه آغاز و یک نقطه پایان است. از قدیم حل Maze به عنوان سرگرمی و بازی فکری مورد استفاده قرار گرفته. و رباتی که بتواند Maze را حل کند به عنوان یک ربات هوشمند شناخته می­‌شود.

ربات (Rescue Simulation)

رقابت­‌های ربات حل Maze از اواخر سال 1970 در سراسر جهان آغاز شد. و از سال 1980 به‌صورت پیشرفته دنبال گشت و هر ساله رقابت­‌هایی در سراسر جهان به صورت آزاد برگزار می­‌شود. که از معتبرترین مسابقات جهانی می­‌توان به مسابقات ژاپن، انگلستان و آمریکا اشاره کرد. که هر ساله با شکوه‌­تر از سال گذشته و با شرکت تیم‌­های قوی تر برگزار می‌­شود. به‌طوری که ربات­های جدید با نمونه­‌های قبلی قابل مقایسه نبوده. و از نظر سرعت، اندازه و الگوریتم تحولی چشمگیر دارند. مسابقات جهانی در رشته‌­ی Maze به این شکل برگزار می‌­شود. هدف از این مسابقه یافتن‌مرکز زمین در کوتا‌ه‌ترین زمان توسط ربات می‌­باشد .

برای اطلاع از مسابقات رباتیک به بخش اخبار مسابقات رباتیک در سایت پیشنام مراجعه کنید.

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×