شش ابر قهرمان «Big Hero 6»

انیمیشن شش ابر قهرمان «Big Hero 6» درباره‌ی نوجوان مخترعی است. که علاقه زیادی به علم رباتیک دارد. او با برادر خود که او هم یک مخترع است. آرزو دارد تا به دانشگاه علم و فناوری برود. اما مرگ برادرش باعث می‌شود. تا او علاقه خود را به رباتیک از دست بدهد. که آشنایی با رباتی که برادرش ساخته. این پسر نوجوان را دوباره به دنیای ربات علاقه‌مند می‌کند.

تاداشی یک ربات خیلی بامزه بادکنکی شکل و سفید اختراع کرده که امدادگر است. توانایی‌های این ربات خیلی زیاد و نام او بای مکس است. تاداشی که از استعداد هیرو خبر دارد آن را به آکادمی رباتیک خودش میبرد. هیرو برای این که ثابت کند لیاقت ورود به آکادمی را دارد، باید چیزی اختراع کند که روی رئیس آکادمی، پروفسور رابرت کالاهان، تأثیر بگذارد.

او در آکادمی با دوست‌های برادرش دوست می‌شود و یک گروه شش نفره را تشکیل می‌دهند. سر انجام هیرو در نمایشگاهی که در آکادمی برگزار میشود. نظر همه رو جلب می‌کند و مجوز ورود به آکادمی را می‌گیرد. درست بلافاصله بعد از این برنامه اتفاقهای زیادی برای هیرو و تاداشی پیش می‌آید. و ماجراهایی رو خوبی را تجربه می‌کنند.

جوایز انیمیشن شش ابر قهرمان Big Hero 6

این انیمیشن برنده جایزه اسکار بهترین پویانمایی از جشنواره آکادمی آمریکا Academy Awards در سال ۲۰۱۵ بوده. رضا یزدانی هم آهنگی با همین اسم برای این فیلم خوانده. شرکت تولید کننده‌اش شش ابر قهرمان والت دیزنی است. Walt Disney Animation Studios, Walt Disney Pictures.

شش ابر قهرمان «Big Hero 6»

1,995 بازدید
موضوع: انیمیشن, رباتیک

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×