ربات ها «Robots»

ربات ها «Robots» نام انیمیشنی زیبا محصول کشور آمریکا در سبک انیمیشن و ماجراجویی به کارگردانی کریس وگ است که در سال ۲۰۰۵ میلادی منتشر شد. این انیمیشن موفق شده امتیاز ۶.۳ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. صداپیشگانی چون کریس وگ و رابین ویلیامز در این انیمیشن به جای شخصیتهای اصلی صحبت کرده‌اند. انیمیشن زیبای ربات‌ها در تاریخ ۱۱ مارس سال ۲۰۰۵ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم درآمده است.

درباره انیمیشن ربات ها:

ربات ها «Robots» در یک دنیای پر از چرخ و گیره و دنده اتفاق می‌افتد. چون ربات ها که احتیاجی به درخت و جنگل و این چیزها ندارند. آنها هر چقدر وسیله‌های آهنی و چرخ و این چیزها بیشتر دور و برشون باشد بیشتر خوشحال می‌شوند. رادنی Rodney Copperbottom یک ربات جوان و خیال پرداز است. که مانند بیشتر جوان‌ها می‌خواهد دنیا را تغییر دهد. و به جای بهتری تبدیل کند. این ربات که با خانواده فقیرش در شهر ریوت تون Rivet Town زندگی می‌کند. برای خودش یک اسطوره و الگو دارد، بیگ وِلد Bigweld که استاد بزرگ طراحی و اختراع است و کلی چرخ دنده و اهرم و پیچ باحال و به درد بخور اختراع کرده.

رادنی هم یک ربات خفن اختراع کرده. به اسم واندربُت Wonderbot که به پدرش توی شستن ظرف‌های رستوران کمک می‌کند. خوب اگه شما هم مثل من مشتاقید که بدونید. چه اتفاقاتی انتظار رادنی رو در شهر بزرگ ربات سیتی می‌کشد. و آنجا با چه چیزهایی مواجه می‌شود. پس وقت را از دست ندهید. و همین الان به تماشای این انیمیشن رباتی جذاب و باحال بنشینید.

ربات ها «Robots»

245 بازدید
موضوع: انیمیشن, رباتیک

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×