ران اشتباه رفته «Rons Gone Wrong»

انیمیشن ران اشتباه رفته Rons Gone Wrong داستان پسری یازده ساله است. که تلاش می‌کند. تا مثل بقیه دوستانش صاحب یک ربات کوچک سخنگو شود تا بتواند. به آسانی با استفاده از برنامه‌های اجتماعی و مجازی دوستان خود را پیدا کند. او در روز تولدش به آرزوی خود رسید. اما رباتش بر اثر ضربه مشکلات فنی پیدا می‌کند. که در رفتارش تاثیر می‌گذارد. حالا این پسر باید راهی پیدا کند. تا رباتش را تعمیر کند.

ران اسم ربات دستیاری است. که این پسر از آن نگهداری می‌کند. در انیمیشن تلاش بر این است. تا به دوست انسان خود کمک کند. تا مهارت‌های اجتماعی خود را بهبود ببخشد. همچنین این ربات سعی دارد تا به همه ثابت کند ربات‌ها می‌توانند. دوست خوبی برای انسان‌ها باشند.

درباره انیمیشن ران اشتباه رفته

انیمیشن Ron’s Gone Wrong محصول کشور آمریکا که یک انیمیشن ماجراجویی می‌باشد. و به کارگردانی Jean-Philippe Vine در سال 2021 ساخته شده. در انیمیشن ران است. بازیگرانی چون Ed Helms، Jack Dylan Grazer، Zach Galifianakis، و… به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان «بارنی» و دوست رباتش «ران» را به تصویر می‌کشد. که راه می‌رود، صحبت می‌کند. و ارتباط دیجیتالی برقرار می‌کند. اما سوء عملکردهای ران، آنها را راهی سفری ماجراجویانه می‌کند…

انیمیشن ران اشتباه رفته

315 بازدید
موضوع: انیمیشن, رباتیک

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×