انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها «The Mitchells vs. the Machines»

میچل ها علیه ماشین ها The Mitchells vs. the Machines: کارگردانی این فیلم توسط مایک ریاندا (در اولین کارگردانی بلند او)، به کارگردانی مشترک جف رو و نویسندگی توسط ریاندا و رو انجام شد. این فیلم خانواده ناکارآمد میچل را دنبال می‌کند که مجبور می‌شوند زمین را از طغیان یک ربات جهانی در حالی که در یک سفر جاده‌ای هستند نجات بدهند. یک گروه صداپیشگی شامل ابی جاکوبسون ایفای نقش می‌کند.

در ابتدا قرار بود این فیلم توسط Sony Pictures Releasing تحت عنوان Connected در سال 2020 اکران شود، اما به دلیل تاثیر همه‌گیر COVID-19 بر سینماها، سونی حق پخش اصلی را به نتفلیکس فروخت. این فیلم نامزد بهترین انیمیشن بلند شد در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار اما به انکانتو باخت. با این حال، این فیلم در تمامی بخش‌هایی که در چهل ونهمین جوایز آنی نامزد شده بود. از جمله بهترین انیمیشن بلند را رد کرد و آن را به دومین فیلم انیمیشن Sony Pictures تبدیل کرد که پس از Spider-Man: Into the Spider-Verse در سال 2019 موفق به انجام این کار شد.

داستان انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها

کیتی میچل، دختر فیلم‌سازی است که در میشیگان زندگی می‌کند. رابطه او با خانواده عجیب و غریبش خیلی خوب نیست. او در دانشگاه مورد‌ علاقه‌اش که در کالیفرنیا است پذیرفته می‌شود. او از اینکه خانواده‌اش را ترک می‌کند و قرار است افرادی شبیه به خودش، که عاشق فیلم‌سازی هستند را پیدا کند. بسیار خوشحال و مشتاق است. شب قبل از سفر با پدرش، دعوا می‌کند و پدرش ناخواسته لپ‌تاپش را می‌شکند. فردا پدرش پرواز کیتی را لغو می‌کند و اصرار دارد که کل خانواده، با سفر جاده‌ای او را به دانشگاهش برسانند.

انیمیشن میچل ها علیه ماشین ها

261 بازدید
موضوع: انیمیشن, رباتیک

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×