انیمیشن غول آهنی The Iron Giant 1999

انیمیشن غول آهنی Iron Giant یک فیلم پویانمایی علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۹ که توسط کمپانی برادران وارنر ساخته شده و در اولین کارگردانی خود توسط برد برد کارگردانی شده است. این فیلم بر اساس رمان مرد آهنی نوشته تد هیوز در سال 1968 ساخته شده. و فیلمنامه آن توسط تیم مک کانلیس از روی داستانی توسط برد نوشته شد. داستان این فیلم در دوران جنگ سرد در سال 1957 اتفاق می‌افتد. این فیلم درباره پسر جوانی به نام هوگارت هیوز است. که یک ربات بیگانه غول پیکر را کشف می‌کند. با او دوست می‌شود. هوگارث با کمک یک هنمند بیت‌نیک به نام دین مک‌کاپین، تلاش می‌کند. تا از پیدا و نابود کردن غول توسط ارتش ایالات متحده و کنت منزلی، یک مامور پارانوئید فدرال جلوگیری کند.

داستان انیمیشن غول آهنی

در طول جنگ سرد، اندکی پس از پرتاب اسپوتنیک 1 توسط اتحاد جماهیر شوروی در اکتبر 1957، یک شی از فضا در اقیانوس درست در سواحل مین سقوط کرد. و سپس وارد جنگل نزدیک شهر راکول شد. شب بعد، هوگارت هیوز نه ساله تحقیق می‌کند. و شی را پیدا می‌کند. یک ربات بیگانه با قد 50 فوتی که تلاش می‌کند. خطوط انتقال یک پست برق را بخورد. هوگارت در نهایت با غول دوست می‌شود. و او را مطیع و کنجکاو می‌یابد. هنگامی که در مسیر قطاری که از راه می‌رسد. ریل راه آهن را می‌خورد، قطار با او برخورد می‌کند. و از ریل خارج می‌شود. هوگارت غول را از منطقه دور می‌کند و متوجه می‌شود. که او می‌تواند خود را تعمیر کند. در آنجا، هوگارث کتاب‌های مصور غول پیکر را نشان می‌دهد. و او را با قهرمان سوپرمن مقایسه می‌کند.

این حوادث یک مامور بیگانه هراس دولت ایالات متحده به نام کنت منزلی را به راکول هدایت می‌کند. او پس از صحبت با او و مادر بیوه‌اش، آنی (پدر هوگارت که در طول جنگ کره جان باخت) به دخالت هوگارث مشکوک شد و اتاقی را در خانه آنها اجاره کرد تا او را زیر نظر داشته باشد. هوگارث از منزلی طفره می‌رود و غول را به انبار زباله‌ای می‌برد که متعلق به هنرمند بیت‌نیک دین مک کوپن است، که با اکراه موافقت می‌کند که او را نگه دارد. هوگارت از زمان خود با غول لذت می‌برد اما پس از اینکه شاهد کشتن یک گوزن توسط شکارچیان بود مجبور شد مفهوم مرگ را برای غول توضیح دهد.

انیمیشن غول آهنی 1999

306 بازدید
موضوع: انیمیشن, رباتیک

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×