انیمیشن برندگان کوچک «The Racing Brothers, Lets and Go»

انیمیشن برندگان کوچک «The Racing Brothers, Lets and Go» داستان دو برادر مسابقه دهنده است. که همیشه با هم رقابت دارند. یک روز پس از مسابقه، رئیس کارخانه مسابقه تسوچیا دو ماشین سفارشی مخصوص به آن‌ها می‌دهد. و توصیه می‌کند که وارد مسابقات Mini 4WD شوند. با ورود آن‌ها به این مسابقات چالش‌هایی در انتظار آن‌ها است. داستان انیمیشن برندگان کوچک درباره مسابقات ماشین های رباتیک است. در این انیمیشن رباتی ما شاهد ماشین‌های مسابقه کوچکی هستیم که توانایی‌های جذابی در مسابقات دادن دارند.

انیمیشن Bakusō Kyōdai Let’s & Go!! یا “The Racing Brothers Let’s & Go!!” یک مجموعه مانگا است.تمرکز این مانگا بر روی رتسو و گو سیبا، برادران دوقلویی است. که بر دنیای مسابقات اتومبیل رانی مینیاتوری معروف به Mini 4WD تمرکز دارند. این به عنوان با فرنچایز Mini 4WD Tamiya (عمدتاً کاملاً پوشیده شده، مکانیکی و هوازی) ساخته شده. و این دومین سری است. که بر روی فرنچایز تمرکز می‌کند.

سه انیمه اقتباسی از مانگا توسط Xebec از سال 1996 تا 1998 تولید شد. که هر کدام از سه مجموعه 51 قسمتی تشکیل شده و همچنین چندین بازی نیز ساخته شد. این مجموعه همچنین کالاهای مختلفی از جمله سی دی، کارت های تجاری، استیکرها و حتی ماشین های دایکست را منتشر کرد. در سال 2014، یک سری دنباله به نام Return Racers ، 20 سال پس از پخش سریال اصلی در مجله شوگاکوکان CoroCoro Aniki شروع به پخش سریال کرد . یک مانگای اسپین آف که بر روی Tsubasa تمرکز دارد، در CoroCoro Ichiban در اوت 2017 پخش شد.

انیمیشن برندگان کوچک

2,656 بازدید
موضوع: انیمیشن, رباتیک

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×