بازی کامپیوتری The Colonists

112 بازدید

توضیحات

بازی کامپیوتری The Colonists

بازی کامپیوتری The Colonists یک بازی در سبک استراتژیک ساخت و ساز می‌باشد. و توسط شرکت Mode 7 برای کامژیوترهای شخصی منتشر شده. در بازی The Colonists وظیفه شما کنترل تیمی از ربات های سازنده است. و باید به جست و جوی خود ادامه دهید. و کهکشان را جایی برای ساخت و ساز خود تبدیل کنید.

بازی The Colonists یک اثر ساخت و ساز جذاب است که شما را به دنیای پویای خودش دعوت می‌کند. شما در صدد این هستید که خانه جدید خود را بنا کنید. و به رویای قدیمی خود برسید. این رویای دیرینه چیزی نیست جز تبدیل شدن به یک انسان واقعی.

محیط بازی The Colonists

در بازی The Colonists سیاره را به محیطی مناسب برای زندگی تبدیل می‌کنید. البته این ماموریت آنچنان هم ساده نیست. چون که چالش‌ها و محدودیت‌های زیادی پیش روی شما قرار خواهند گرفت. که با گرفتن تصمیم‌های مناسب و به موقع می‌توانید. از پس آن‌ها بر بیایید.

ربات ها در واقع از زمین فرار کرده‌اند و سعی دارند که از بی‌رحمی زمین کناره گرفته و برای خودشان در این سیاره، جایی برای سکونت بسازند. شما علاوه ایجاد زیرساخت‌های لازم منطقه مورد نظر خود، باید محیطی آرام بخش برای مردم ایجاد کنید و یک منطقه‌ای را به وجود بیاورید که در صلح و آبادانی قرار دارد. شما پس از آن که شهر کوچک خود را ساختید. می‌توانید با کسب موارد به ایجاد کلان‌شهرهای بزرگ بپردازید و اکوسیستم قابل توجهی ایجاد کنید. بنابراین بسته به موفقیت شما در استعمار دارد. و در صورتی که بتوانید به خوبی پیش بروید، می‌توانید شهرهای بزرگتری هم ایجاد کنید.

بازی کامپیوتری The Colonists v1.5.17.2

با کمک ربات ها خانه‌های خود را بسازید.

داستان بازی The Colonists شما را به ساخت و ساز مناطق مختلف این سیاره سوق می‌دهد. ربات ها در این بازی، گروهی از موجودات دارای هوش مصنوعی هستند. که از سیاره زمین به فضا فرار کرده‌اند. آنها مدت‌ها برای کشف یک سیاره جدید برای سکونت، در کهکشان به جست و جو پرداخته. و در آخر موفق به کشف یکی از بهترین نامزدها هستند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2+
Processor: Multicore with SSE2 instruction set support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1GB DX9 (shader model 3.0)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space

مشخصات

موضوع: بازی فکری, بازی کامپیوتر, بازی ماجرایی

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×