نرم افزار Discord

نرم افزار Discord (دیسکورد) یک نرم‌افزار برقراری تماس تلفنی. در بستر شبکه برای گیمرهای سیستم عامل‌ های ویندوز، iOS ، اندروید، لینوکس و Mac و همچنین قابل اجرا در مرورگر وب می‌ باشد. که طبق امار 45 میلیون کاربر از این نرم‌ افزار تا ماه می سال ۲۰۱۷ استفاده می‌کردند. برنامه Discord (دیسکورد) برای رایانه‌ های شخصی به طور خاص برای استفاده در حین بازی طراحی شده‌ است.

این نرم‌افزار از ویژگی‌ هایی چون زمان پاسخگویی کم، سرورهای چت رایگان. تماس صوتی و تصویری بین دو یا چند کاربر. به اشتراک‌گذاری صدا و تصویر رایانه‌ی شخصی و سرورهای اختصاصی برخوردار می‌باشد.

دیسکورد چیست؟

دیسکورد یک نوع شبکه اجتماعی محسوب می‌شود. که امتیازات ویژه ای را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. از همین رو دیسکورد یک پلتفرم محبوب گیمرها محسوب می شود.

برای استفاده از دیسکورد نیازی نیست که یک گیمر حرفه ای باشید. اگر با دوستانتان یک بازی را به صورت گروهی دنبال می کنید، حتما به فکر نصب دیسکورد باشید.

دیسکورد نرم افزاری برای همه کاربران نه فقط گیمرها

توضیحات دیسکورد در اکثر اپ استورها با عنوان «چت برای گیمرها» ذکر شده و ادغام آن با پلتفرم‌های بازی مانند Steam و Twitch موجب محبویت آن و دارا بودن ۵۶ میلیون گیمر ماهانه شده است. ماهیت همه‌گیر اپلیکیشن اسکایپ مایکروسافت و Skype for Business آن را به یک انتخاب رایج برای ارسال صدا، فیلم و متن در میان کاربران معمولی ویندوز تبدیل کرده است.

برنامه Microsoft Teams که در نهایت جایگزین Skype for Business خواهد شد، از یکپارچگی بالایی با سایر برنامه‌های مایکروسافت به‌ویژه SharePoint برخوردار است و این باعث شده تا به یک رهبر در محیط کسب‌و‌کار تبدیل شود. برنامه Slack نیز رایج‌ترین گزینه است و پس از آن دیگر پیام‌رسان محبوب ارتباطات کاری مانند Hipchat قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×