دانشنامه مصور روبات ها

305 بازدید

توضیحات

دانشنامه مصور روبات ها

در دانشنامه مصور روبات ها شما با تاريخچه روبات‌ها و انواع آنها آشنا خواهید شد.

یقیناً دانستن مطالبی جدید درباره ربات‌ها کمک خواهد کرد تا بیشتر به علم در جهان پی ببریم. با خرید اینترنتی کتاب دانشنامه مصور روبات ها نوشته راجر بریجمن، سطح دانش و اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید. چاپ اول این اثر توسط انتشارات کمال اندیشه در سال 1398 منتشر و در بازار عرضه گردید. دانش‌آموزان علاقه‌مند به بیشتر دانستن در مورد مطالب علمی از مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

کتاب مصور حاضر، دایرة‌المعارفی است که با بیانی ویژه کودکان و نوجوانان درباره ربات‌ها نوشته شده است. این کتاب درخشان، آگاهی‌دهنده و سرشار از واقعیت‌های شگفت‌آور و تصاویر تماشایی برای خوانندگان است. تصاویری که به‌طور شفافی در کنار هر متن نگاشته شده، خواندن کتاب را آسان و کودکان و نوجوانان را تشویق می‌کند تا علم خود را گسترش دهند.

بخشی از کتاب دانشنامه روبات ها

روبات چیست؟

یک ربات واقعی به ماشینی اطلاق می‌شود که بتواند حرکت کرده و کارهای مختلف را بدون کمک انسان انجام دهد. روبات دقیقا مانند انسان نیست. در حقیقت خلق ماشینی که بتواند دقیقا مانند یک انسان واقعی باشد و رفتار کند، همچنان یک رویای دور و دراز محسوب می‌شود. ماشین‌های کنترل از راه دور، روبات‌های واقعی نیستند، چون برای هدایتش‌شان نیاز به انسان دارند …

ویژگی‌های محصول

قطع كتاب: رحلی
نوع جلد: جلد سخت
تعدادصفحات: 64 صفحه گلاسه رنگی
موضوع: آشنايی با تاريخچه روبات‌ها و انواع آن

مشخصات

ناشر: کمال اندیشه
نویسنده: راجر بریجمن
زبان: فارسی
مترجم: محمدجواد نعمتی
سال چاپ: 1398
تعداد صفحات: 63
موضوع: الکترونیک, رباتیک‌

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×