ربات تنبل از محیط زیست مراقبت می کند.

ربات تنبل یا SlothBot، یک ربات کند حرکت و کم مصرف که می تواند. در درختان تا حیوانات، گیاهان و محیط زیر را زیر نظر بگیرید. SlothBot که توسط مهندسان رباتیک در موسسه فناوری جورجیا برای استفاده از سبک زندگی کم انرژی تنبل‌های واقعی ساخته شده است. نشان می‌دهد که چگونه می‌توانم بودن. برای کاربردهای خاص ایده آل باشد. SlothBot با استفاده از پنل‌های خورشیدی و با استفاده از فناوری نوآورانه مدیریت انرژی، در امتداد کابلی بین دو درخت بزرگ حرکت می‌کند. و دما، ووهوا، سطح دی‌اکسید کربن و سایر اطلاعات را در جنگل 30 آب زمینی آتلانتا در مرکز شهر باغ را کنترل می‌کند. کند بودن و کارآمد بودن بیش از حد از حد انرژی به ربات تنبل اجازه می‌دهد در محیط وجود داشته باشد. و چیزهایی را نمی‌دانند که ما فقط با حضور در ماه‌ها یا حتی سال‌ها می‌توانیم ببینیم.

ساخت ربات تنبل

حدود سه فوت طول، پوسته عجیب و غریب ربات تنبل با چاپ سه بعدی به محافظت از موتورها، چرخ دنده ها، باتری ها و تجهیزات حسگر آن در برابر آب و هوا کمک می کند. این ربات طوری برنامه ریزی شده است. که فقط در واقع حرکت کند و زمانی که باتری هایش نیاز به شارژ مجدد داشته باشند. نور خورشید را شناسایی می کند. در باغ گیاه‌شناسی آتلانتا، SlothBot روی یک کابل 100 فوتی کار می‌کند، اما در کاربردهای محیطی بزرگ‌تر، می‌توان از کابلی به کابل دیگر برای پوشش قلمرو تغییر کند.

ربات تنبل
ربات تنبل

هدف ربات SlothBot

امیلی کافی، معاونت و تحقیق در باغ می‌گوید: «مهیج‌ترین هدفی که ما با ربا تنبل نشان دادیم. اتحاد رباتیک و فناوری با حفاظت است. ما تحقیقاتی را روی گیاهان و اکوسیستم‌ها در معرض خطر در سراسر جهان انجام می‌دهند. و SlothBot به ما کمک می‌کند راه‌های جدید و هیجان‌انگیز برای پیشبرد اهداف تحقیقاتی و حفاظتی خود پیدا کنید.» SlothBot با حمایت از بنیاد ملی علوم و دفتر تحقیقات کمک نیروی دریایی می‌تواند به تحقیقات کمک کند. تا عوامل غیرزیستی بر اکوسیستم‌های حیاتی را بهتر درک کنند. و ابزار ابزار برای توسعه اطلاعات مورد نیاز برای حفاظت از گونه‌های کمیاب و اکوسیستم‌های در معرض خطر فراهم کردن است.

Coffey افزود: «ربات تنبل می‌تواند برخی از تحقیقات ما را از راه دور انجام دهد و به ما کمک کند. تا بفهمم چه اتفاقی با گرده‌افشان‌ها، فعل و انفعالات بین گیاهان و حیوانات و سایر پدیده‌هایی که در غیر این صورت مشاهده می‌کنند، می‌افتند». با از بین بردن سریع تنوع زیستی و با توجه به اینکه بیش از یک چهارم گیاهان جهان به طور بالقوه رو به انقراض هستند. SlothBot راه دیگری را برای حفاظت از این گونه ها به ما پیشنهاد می دهد.

بالاتر از حفاظت، SlothBot می‌توان کاربردهایی برای کشاورزی دقیق داشته باشد. مکانی که دوربین‌های ربات و سایر حسگرهایی که در سیم‌های بالای سر حرکت می‌کنند. می‌شود تشخیص زودهنگام بیماری‌های محصول، اندازه‌گیری کنترل و نظارت بر هجوم حشرات را ارائه دهند. پس از آزمایش در باغ گیاه شناسی آتلانتا، محققان امیدوارند SlothBot را به آمریکای جنوبی منتقل کنند. تا گرده افشانی ارکیده یا زندگی قورباغه های در حال حاضر انقراض را مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×