جاده های مجازی پورشه

شرکت پورشه از یک پروژه جدید رونمایی کرد. پروژه جاده های مجازی پورشه (Virtual Roads) نام دارد و به رانندگان اجازه می‌دهد. از خانه و به طور مجازی در مسیرهای مورد علاقه خود رانندگی کنند. شرکت پورشه می‌خواهد. از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی سرعت نقشه‌برداری و تبدیل جاده‌های واقعی به جاده‌های مجازی را افزایش دهد.

پس از کامل شدن نقشه‌برداری رانندگان می‌توانند. توسط اپلیکیشن مربوطه و یک شبیه‌ ساز رانندگی در هر کدام از جاده‌های دلخواه تجربه‌ای نزدیک به واقعیت داشته باشند.

جاده های مجازی پورشه
جاده های مجازی پورشه

جاده های مجازی پورشه چطور کار می‌کند؟

در تکنولوژی‌های فعلی، اسکنرهای لیزری از جاده‌ها و خیابان‌ها نقشه‌برداری می‌کنند. و فرآیندهای مربوطه ممکن است ماه‌ها طول بکشد. به همین خاطر است. که ساخت بازی‌های اتومبیلرانی نیاز به صرف زمان زیادی دارد. پورشه با پروژه جاده های مجازی قصد دارد. این زمان را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

نرم افزار شرکت Way Ahead Technologies

در این پروژه، کمپانی آلمانی از یک نرم‌ افزار پیشرفته توسط شرکت Way Ahead Technologies ساخته شده، استفاده می‌کند. این نرم افزار به هوش مصنوعی متکی بوده. و به دقت جاده و اطراف آن را برای تشخیص موانع و درختان اسکن می‌کند. برای نقشه برداری کافی است. دوربین تلفن همراه مجهز به این اپلیکیشن به سمت مسیر مقابل راننده و در گام بعدی داده‌های به دست آمده. توسط دوربین در سریع‌ترین زمان ممکن به یک نقشه سه‌بعدی تبدیل می‌شود.

شرکت Way Ahead Technologies اعلام کرده نسخه فعلی نرم افزار قادر است. در زمانی زیر یک ساعت تا ۸ کیلومتر از جاده را دیجیتال‌سازی کند‌. البته ناگفته نماند این فاکتور ارتباط مستقیمی با میزان پیچیدگی مسیر دارد. این شرکت تاکید کرده سایر رانندگان نباید نسبت به حریم خصوصی نگران باشند، چون که هیچ داده‌ دیگری جز مسیر و المان‌های اطراف آن دیجیتال‌سازی نمی‌شود.

فایل‌ پروژه جاده‌های مجازی با چند بازی اتومبیلرانی از جمله Assetto Corsa سازگاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×