قهرمانی آموزشگاه رباتیک پیشنام در مسابقات تایلند ۲۰۲۲

قهرمانی آموزشگاه رباتیک پیشنام در مسابقات تایلند افتخاری بود در جهان که نصیب تیم پیشنام شد. پیشنام توانست در بخش دانش‌آموزی مسابقات ربوکاپ ۲۰۲۲ تایلند در رقابت با 22 تیم در قسمت ربات امدادگر لاین (Rescue Line) مقام اول جهان را کسب کند. تیم ما توانست در رقابت با تیم‌های قدرتمندی همچون آلمان، کرواسی، آمریکا، کره‌جنوبی و ژاپن عنوان قهرمانی دست یابد و آلمان و کرواسی به ترتیب دوم و سوم شدند. در این مسابقات که از ۲۲ تا ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در شهر بانکوک برگزار شد، حدود ۳۰۰۰ نفر در قالب ۴۰۰ تیم از ۴۵ کشور جهان شرکت کردند.

قهرمانی آموزشگاه رباتیک پیشنام
آموزشگاه رباتیک پیشنام

مسابقات ربوکاپ

مسابقات ربوکاپ یکی از معتبرترین و مهم‌ترین مسابقات رباتیک است که هر سال در سطح دانش‌آموزی و دانشجویی در یکی از کشورهای جهان برگزار می‌شود. برای شرکت در بخش دانش‌آموزی، نیاز به معرفی از طرف کمیته ملی رباتیک هر کشور است.
کمیته ملی رباتیک ایران هر ساله مسابقاتی را با نام ایران اوپن برگزار می‌کند. تیم‌هایی که موفق به کسب مقام نخست در هر لیگ می‌شوند. مجوز حضور در مسابقات جهانی به عنوان نماینده کشور را کسب می‌کنند.

مسابقات ربوکاپ ۲۰۲۲ تایلند با شرکت ۳ هزار داوطلب در قالب ۴۰۰ تیم از ۴۵ کشور جهان به مدت چهار روز در بانکوک برگزار شد.

اعضای تیم آموزشگاه رباتیک پیشنام

اعضای تیم به مربیگری استاد محمد رفیعی عبارت بودند از: ایلیا زاهدی (مسئول برنامه‌نویسی)، رهان همتی‌نژاد (مسئول الکترونیک)، سینا نیک‌نژادی (مسئول مکانیک) و پوریا افشاری‌مقدم (مسئول مکانیک).

دعوت از تیم پیشنام در سفارت ایران در بانکوک

نوبختی، سفیر ایران در پایان این مسابقات با دعوت از اعضای تیم‌های رباتیک ایران در سفارت کشورمان در بانکوک تایلند از پیشنام تجلیل کرد.

اخبار قهرمانی آموزشگاه رباتیک پیشنام

اخبار قهرمانی آموزشگاه رباتیک پیشنام در صفحه اول گوگل در سایت‌های خبری خبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری ایسنا و … قرار داده شد.

2 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دانلود

جهت نمایش لینک دانلود فیلدهای درخواستی را پر کنید.
×